.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جابجایی بیش از ۲ میلیون مسافر از مازندران
۲ میلیون و ۳۰ هزار مسافر از مازندران به سایر نقاط کشور جابجا شدند.

به گزارش شمال نیوز، نجفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران بمناسبت گرامی داشت روز حمل و نقل و رانندگان، گفت: ۲ میلیون و ۳۰ هزار مسافر از اول امسال تا پایان آبان ماه از مازندران به سایر نقاط کشور جابجا شدند.

 

او افزود: فعالین حوزه حمل و نقل جاده‌ای مازندران در بخش مسافر با بیش از ۲۱۰ شرکت حمل و نقل مسافر و ۲ شرکت حمل و نقل بین المللی و بیش از ۵۵۰۰ دستگاه ناوگان و ۸۵۰۰ راننده  توانسته اند سهم ارزنده‌ای در به حرکت در آوردن چرخه‌های اقتصادی داشته باشند.

 

نجفی گفت:فعالین حوزه حمل بار با بیش از ۱۳۲ شرکت حمل و نقل بار و ۵ شرکت حمل و نقل بین المللی و بیش از ۱۵ هزار دستگاه ناوگان باری و ۱۷ هزار راننده توانسته اند همگام و همراه با دیگر عزیزان عرصه حمل و نقل کشور سهم ارزنده‌ای در به حرکت در آوردن چرخه‌های اقتصادی داشته چنان که از اول امسال تا پایان آبان ماه بیش از ۱۳ میلیون تن کالا از مازندران به سایر نقاط کشور جابجا شد.

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران  گفت:در روز‌های سخت و نفس گیر کرونایی که بهترین پناهگاه و مامن آدمی، خانه است، هدایت گران حمل و نقل و رانندگان سخت کوش در کنار مدافعان سلامت در خط مقدم چرخه اقتصاد و کمک رسانی به مردم شریف کشور مشغول هستند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.